کد مطلب: 170635
فرمانده نيروي انتظامي اردل:
حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است
تاریخ انتشار : 1395/07/13
نمایش : 999
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل گفت:حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است که مجاهداني في سبيل الله در اين راه در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.














علي سپهوند فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا  ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و فرارسيدن ايام سوگواري حضرت ابي عبدالله الحسين (ع ) بر نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت در جامعه اشاره کرد و گفت : براي وجود هرکاري در جامعه و پيشرفت امور امنيت کاملا ضروري است و امنيت پيش نياز انجام تمامي فعاليتهاي روزمره و اجتماعي است.

سپهوند با اشاره به فرمايشات امام راحل (ره) اظهارکرد : تا زماني که مردم پشتيبان دولت و مجلس هستند و نيروهاي مسلح در فکر خدمت به مردم و آيجاد امنيت و آسايش براي آنان هستند هيچ کسي نمي تواند آسيبي به نظام و کشور برساند.

وي با تأکيد بر اينکه نيروي انتظامي وظيفه سنگين و خطير برقراري و حفظ امنيت را در جامعه بر عهده دارد و اين امر را از افتخارات خود ميداند، تصريح کرد: حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است که مجاهداني في سبيل الله در اين راه در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل بيان کرد نيروهاي انتظامي و نظامي سنگربانان جامعه هستند و كار آنان خدايي است و قدرتي كه دارند قدرت خداوند است و آنان مايه عزت و سربلندي نظام است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg